Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/13942
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвеєва, Наталія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T07:19:29Z | - |
dc.date.available | 2022-12-02T07:19:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | University of Tehnology. Katowice. 2022. С. 160-170 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/13942 | - |
dc.description | немає | uk_UA |
dc.description.abstract | Акцентовано увагу на основних цінностях професійної діяльності сучасного учителя в умовах інклюзивного навчання. Розкрито компоненти професійної компетентності учителя. Визначено основні напрями досліджень науковців у галузі інклюзії. Розкрито зміст, структуру та чинники впливу на формування інклюзивної компетентності педагога. Встановлено стрижневі риси та якості учителя, уміння та навички, на яких ґрунтується інклюзивна компетентність Продемонстровано значення професійного спрямування, мотивів та інклюзивної активності у формуванні інклюзивної компетентності фахівця. Визначено критерії та показники інклюзивної компетентності. Розкрито подальші перспективи наукових досліджень у даному напрямку. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | немає | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | University of Tehnology. Katowice | uk_UA |
dc.subject | компетентність, знання, досвід, інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | TO THE PROBLEM OF FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE OF THE MODERN TEACHER | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Матвеєва__до монографії.docx | 34.97 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.