Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/13942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвеєва, Наталія Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-12-02T07:19:29Z-
dc.date.available2022-12-02T07:19:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationUniversity of Tehnology. Katowice. 2022. С. 160-170uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13942-
dc.descriptionнемаєuk_UA
dc.description.abstractАкцентовано увагу на основних цінностях професійної діяльності сучасного учителя в умовах інклюзивного навчання. Розкрито компоненти професійної компетентності учителя. Визначено основні напрями досліджень науковців у галузі інклюзії. Розкрито зміст, структуру та чинники впливу на формування інклюзивної компетентності педагога. Встановлено стрижневі риси та якості учителя, уміння та навички, на яких ґрунтується інклюзивна компетентність Продемонстровано значення професійного спрямування, мотивів та інклюзивної активності у формуванні інклюзивної компетентності фахівця. Визначено критерії та показники інклюзивної компетентності. Розкрито подальші перспективи наукових досліджень у даному напрямку.uk_UA
dc.description.sponsorshipнемаєuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherUniversity of Tehnology. Katowiceuk_UA
dc.subjectкомпетентність, знання, досвід, інклюзивна освітаuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯuk_UA
dc.title.alternativeTO THE PROBLEM OF FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE OF THE MODERN TEACHERuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвеєва__до монографії.docx34.97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.