Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/14033
Назва: Soft Skills formation in professional-oriented foreign language education at higher education institutions
Автори: Hladkoskok, L.
Buhinska, T.
Botvinko-Botiuk, O.
Tytun, O.
Demianenko, O.
Титунь, Оксана Леонідівна
Ключові слова: soft skills
flexible skills
social skills
quality of higher education
competence
employability
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: L. Hladkoskok, T. Buhinska, O. Botvinko-Botiuk, O. Tytun, O. Demianenko Soft Skills formation in professional-oriented foreign language education at higher education institutions // Revista de Tecnología de Información y Comunicación en Educación. - 2022. - V. 16, N° 2. - Р. 194-207
Короткий огляд (реферат): The article aims to analyze the constituent characteristics of soft skills and evaluate students' existing skills and their readiness to receive professionally-oriented foreign language training. General scientific methods of cognition are used for the study, including analysis of foreign investigations, periodicals, and surveys conducted by experts and scientists. During the study, the requirements of employers to the personnel for the qualities of soft skills in students are determined. The results show that in foreign language teaching, insufficient attention is paid to the education of these qualities. The study results are of great importance for the higher education teachers forming methodological developments in fostering these soft skills among students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/14033
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЗК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття wos (2).pdf248.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.