Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/14081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМендела, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorШелист, Катерина Петрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T12:04:54Z-
dc.date.available2022-12-08T12:04:54Z-
dc.date.issued2022-10-28-
dc.identifier.citationМендела І.Я., Шелист К.П. Особливості брендингу в сучасних умовах. Актуальні питання науки, освіти і суспільства: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 28 жовтня 2022 р.): у 2 ч. Умань: ЦФЕНД, 2022. Ч. 2. С. 23-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/14081-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЦФЕНДuk_UA
dc.titleОсобливості брендингу в сучасних умовахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Частина_2_НА САЙТ.pdf1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.