Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/14307
Назва: Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів у процесі літературної освіти
Автори: Качак, Тетяна Богданівна
Ключові слова: літературна освіта
інформаційно-комунікаційна компетентність
Дата публікації: гру-2022
Видавництво: ЗОІППО
Бібліографічний опис: Качак Т. Б. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів у процесі літературної освіти. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. 2022. № 5 (52).
Короткий огляд (реферат): Вивчаючи дисципліну «Дитяча література та методика навчання літературного читання», майбутні педагоги не тільки засвоюють літературний матеріал й опановують методичні стратегії його вивчення у початковій школі, а й набувають досвіду активного використання ІТ-технологій у професійній діяльності. Кожна тема інтегрує в собі знання про зміст, методику літературної освіти та цифрові інструменти, які здатні забезпечити їх ефективну реалізацію в освітньому процесі НУШ. Пропонуємо авторську модель формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх педагогів у контексті літературної освіти, яка базується на систематичній та цілеспрямованій роботі з медіаконтентом, передбачає як використання готових ІТ-продуктів, так і створення власних, безпечну взаємодію в інформаційному просторі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/14307
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.