Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/14571
Назва: | Автоматична генерація текстур в ігровому програмному забезпеченні |
Інші назви: | ДИПЛОМНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти |
Автори: | Родчин, Тетяна |
Ключові слова: | методи цифрової обробки зображень комп"ютерна графіка |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ПНУ ім. В.Стефаника |
Короткий огляд (реферат): | В даній роботі описано розробку алгоритму для автоматичної генерації текстур, а також створення нейронної мережі, яка працює завдяки даному алгоритму. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/14571 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська_Родчин.docx | 42.37 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.