Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/14571
Назва: Автоматична генерація текстур в ігровому програмному забезпеченні
Інші назви: ДИПЛОМНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти
Автори: Родчин, Тетяна
Ключові слова: методи цифрової обробки зображень
комп"ютерна графіка
Дата публікації: 2021
Видавництво: ПНУ ім. В.Стефаника
Короткий огляд (реферат): В даній роботі описано розробку алгоритму для автоматичної генерації текстур, а також створення нейронної мережі, яка працює завдяки даному алгоритму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/14571
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_Родчин.docx42.37 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.