Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/14571
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Родчин, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T10:43:48Z | - |
dc.date.available | 2023-01-04T10:43:48Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/14571 | - |
dc.description.abstract | В даній роботі описано розробку алгоритму для автоматичної генерації текстур, а також створення нейронної мережі, яка працює завдяки даному алгоритму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ПНУ ім. В.Стефаника | uk_UA |
dc.subject | методи цифрової обробки зображень | uk_UA |
dc.subject | комп"ютерна графіка | uk_UA |
dc.title | Автоматична генерація текстур в ігровому програмному забезпеченні | uk_UA |
dc.title.alternative | ДИПЛОМНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська_Родчин.docx | 42.37 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.