Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРодчин, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-01-04T10:43:48Z-
dc.date.available2023-01-04T10:43:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/14571-
dc.description.abstractВ даній роботі описано розробку алгоритму для автоматичної генерації текстур, а також створення нейронної мережі, яка працює завдяки даному алгоритму.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПНУ ім. В.Стефаникаuk_UA
dc.subjectметоди цифрової обробки зображеньuk_UA
dc.subjectкомп"ютерна графікаuk_UA
dc.titleАвтоматична генерація текстур в ігровому програмному забезпеченніuk_UA
dc.title.alternativeДИПЛОМНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська_Родчин.docx42.37 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.