Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуховець, Божена-
dc.date.accessioned2023-01-20T09:12:40Z-
dc.date.available2023-01-20T09:12:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБуховець Б. Моторна функція та рухові можливості дітей з дитячим церебральним паралічем при фізичній реабілітації з використанням методу Бобат // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 27-28. – C. 48 – 54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/14848-
dc.description.abstractНезважаючи на наявність традиційних та значної кількості авторських підходів до корекції моторної функції та психофізичного стану дітей з дитячим церебральним паралічем, виникає проблема вибору та застосування найбільш ефективних методів фізичної реабілітації. Мета. Визначити вплив фізичної реабілітації з використанням методу Бобат на моторну функцію та рухові можливості дітей дошкільного віку хворих на ДЦП. Методи. За впливу фізичної реабілітації з використанням методу Бобат були обстежені 35 дітей віком 4,1±1,1 роки, які склали основну групу (ОГ). Всього було проведено 72 процедури. У якості контрольної групи (КГ) були проаналізовані результати обстеження 34 дітей віком 3,8±0,9 років, які проходили реабілітацію з використанням стандартних методів. Результати. На початку та наприкінці курсу фізичної реабілітації проводилось тестування порушень моторної функції за шкалою ОМГС8 та рухових можливостей за "Картою-тестом рухових можливостей дітей ". Зміни порушень моторної функції засвідчили значущий позитивний приріст в ОГ, пересічні значення якого коливаються в межах 2-го рівня, та незначну позитивну динаміку в КГ, де зміни коливаються на 3-ьому рівні ОМГС8, як і на початку курсу. Порівняльний аналіз пересічних оцінок рухових можливостей дітей ОГ та КГ з ДЦП показав найбільш значуще покращення оцінок виконання рухів у положеннях лежачи на спині з 3,9±1,2 до 4,8±0,5 балів (р<0,01), лежачи на животі з 3,8±1,2 до 4,8±0,5 балів (р<0,01) в ОГ проти лежачи на спині з 3,8±0,8 до 4,1±0,7 балів (р<0,05), лежачи на животі з 3,7±0,8 до 4,0±0,7 балів (р<0,05) в КГ. Крім того, за оцінками виконання рухів у положеннях сидячи, стоячи на карачках, сидячи на кортках, стоячи на колінах та стоячи на одній нозі, на відміну від ОГ, в КГ за впливу традиційного курсу фізичної реабілітації значущих змін взагалі не відзначалось. Висновок. Впровадження в курс ФР дітей з ДЦП методу Бобат дозволило суттєво покращити моторну функцію та рухові можливості хворих дітей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectДЦПuk_UA
dc.subjectБобат-терапіяuk_UA
dc.subjectмоторна функціяuk_UA
dc.subjectрухові можливостіuk_UA
dc.titleМоторна функція та рухові можливості дітей з дитячим церебральним паралічем при фізичній реабілітації з використанням методу Бобатuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27-28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Буховець Божена С.48-54.pdf271.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.