Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКліщ, Віталій-
dc.contributor.authorПопель, Сергій Любомирович-
dc.date.accessioned2023-01-23T08:18:18Z-
dc.date.available2023-01-23T08:18:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКліщ В., Попель С. Диференційоване фізичне виховання учнів молодших класів з врахуванням їх соматотипу // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 27-28. – C. 118 – 123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/14893-
dc.description.abstractДля підвищення ефективності фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку загальноосвітніх установ необхідно істотно змінити зміст уроків фізичної культури, зробити їх привабливішими, доступнішими і цікавішими. У статті розглядаються питання вдосконалення диференційованого фізичного виховання молодших класів, що вчаться, на основі обліку їх типологічних особливостей і застосування типоспецифічних засобів, методів і форм фізичного виховання, направлених на підвищення рівня здоров’я, фізичної підготовленості, інтересу до занять фізичними вправами. В ході дослідження доведена необхідність застосування технології диференційованого фізичного виховання учнів загальноосвітніх установ з урахуванням особливостей їх соматотипу, яка направлена на підвищення якості навчального процесу, фізичне вдосконалення і різносторонній фізичний розвиток.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectдиференційоване фізичне вихованняuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectсоматотипuk_UA
dc.titleДиференційоване фізичне виховання учнів молодших класів з врахуванням їх соматотипуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 27-28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кліщ Віталій, Попель Сергій С.118-123.pdf159.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.