Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/14958
Title: Взаємозв’язок фізичного розвитку та фізичних якостей, як критерій відбору дітей для занять легкою атлетикою
Authors: Римик, Владислав Романович
Римик, Роман Васильович
Маланюк, Любомир Богданович
Keywords: спортивний відбір
етапи спортивного відбору
базовий спортивний відбір
фізичний розвиток
фізичні якості
Issue Date: 2017
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Римик В., Римик Р., Маланюк Л. Взаємозв’язок фізичного розвитку та фізичних якостей, як критерій відбору дітей для занять легкою атлетикою // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 27-28. – C. 265 – 270.
Abstract: При розгляді питання виявлено, що змістом технології спортивного відбору юних спортсменів є визначення їх модельних характеристик та вивчення параметрів, які впливають на спортивний результат та його стабільності. Спортивний відбір проводиться в п’ять етапів: 1) первинний етап відбору дітей, 2) етап попереднього відбору дітей, 3) проміжний етап (етап поглибленої перевірки), 4) головний етап (етап спортивної орієнтації), 5) заключний етап (етап відбору в збірну команду). Також у статті встановлено взаємозв’язок між показниками фізичного розвитку та фізичними якостями юних легкоатлетів на етапі початкової підготовки для вдосконалення методики відбору дітей до занять легкою атлетикою. Для дослідження використовували наступні методи: аналіз і узагальнення наукових джерел і документальних матеріалів; методи визначення показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості; методи математичної статистики. За допомогою кореляційного аналізу досліджено, що на етапі початкової підготовки юних легкоатлетів, критерієм орієнтації та спортивного відбору на спринтерські дисципліни може виступати показник зросту, а маса тіла може виступати орієнтиром на силові та швидкісно-силові дисципліни легкої атлетики.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/14958
Appears in Collections:№ 27-28



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.