Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15009
Назва: Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії
Автори: Винничук, Олег
Ключові слова: гірськолижна дестинація
формування та розвиток особистості
педагогічний потенціал
Дата публікації: 2017
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Винничук О. Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 25-26. – C. 35 – 42.
Короткий огляд (реферат): Акцентується увага на значущості досліджуваної проблеми в контексті формування, розвитку та самовдосконалення особистості шляхом залучення її до активної взаємодії із зовнішнім середовищем. Сформовано авторське трактування поняття “дестинація”. Обгрунтовані переваги австрійського ареалу гірськолижних дестинацій. подано характеристику та визначено фактори їх популярності. Визначено та охарактеризовано напрями педагогічного впливу гірськолижних дестинацій: фізіологічний та психофізичний, формування естетичних смаків, поглядів та чуттєво-емоційних вражень, соціальний та комунікативно-адаптаційний, самоактуалізації та самореалізації, взаємозв’язку інтелектуального та фізичного розвитку, пізнавальної активності та креативного потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15009
Розташовується у зібраннях:№ 25-26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Винничук Олег С.35-42.pdf495.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.