Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15009
Title: Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії
Authors: Винничук, Олег
Keywords: гірськолижна дестинація
формування та розвиток особистості
педагогічний потенціал
Issue Date: 2017
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Винничук О. Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 25-26. – C. 35 – 42.
Abstract: Акцентується увага на значущості досліджуваної проблеми в контексті формування, розвитку та самовдосконалення особистості шляхом залучення її до активної взаємодії із зовнішнім середовищем. Сформовано авторське трактування поняття “дестинація”. Обгрунтовані переваги австрійського ареалу гірськолижних дестинацій. подано характеристику та визначено фактори їх популярності. Визначено та охарактеризовано напрями педагогічного впливу гірськолижних дестинацій: фізіологічний та психофізичний, формування естетичних смаків, поглядів та чуттєво-емоційних вражень, соціальний та комунікативно-адаптаційний, самоактуалізації та самореалізації, взаємозв’язку інтелектуального та фізичного розвитку, пізнавальної активності та креативного потенціалу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15009
Appears in Collections:№ 25-26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Винничук Олег С.35-42.pdf495.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.