Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15011
Title: Особливості навчання дітей дошкільного віку з різною руховою асиметрією рук
Authors: Галаманжук, Леся Людвигівна
Keywords: діти
дошкільний період
розвиток
процес навчання
рухова асиметрія
фізичне виховання
Issue Date: 2017
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Галаманжук Л. Особливості навчання дітей дошкільного віку з різною руховою асиметрією рук // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 25-26. – C. 47 – 55.
Abstract: Добирали матеріал практичного змісту для формування рекомендацій, що передбачали реалізацію у навчально-виховному процесі дітей протягом дошкільного періоду, враховуючи спрямованість в них рухової асиметрії рук. У зв'язку з цим проаналізували інформацію літературних джерел відповідного змісту та дані, одержані раніше під час спеціально організованих експериментальних досліджень. Результат засвідчив, що забезпечити суттєве підвищення результату в розвитку дитини у дошкільний період неможливо без формування і реалізації змісту, що передбачає врахування особливостей, якими відзначаються діти з певним варіантом спрямованості рухової асиметрії рук. Це зумовлено тим, що дівчатка однакового віку, але з різними варіантами спрямованості рухової асиметрії рук, так само, як хлопчики, відрізняються виявом і динамікою великої кількості показників. Тому відомі особливості необхідно враховувати на заняттях різного змісту з дітьми у дошкільний період. Водночас встановлено, що високою ефективністю відзначається використання загальноприйнятих тестів зі встановлення в дитини спрямованості рухової асиметрії рук, а під час навчання рухових дій - симетричний спосіб при використанні визначеного комплексу методів навчання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15011
Appears in Collections:№ 25-26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галалшнжук Леся С.47-55.pdf527.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.