Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабик, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorГрубар, Ірина Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T13:22:08Z-
dc.date.available2023-01-30T13:22:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрабик Н., Грубар І. Розвиток координаційних здібностей учнів п’ятих класів на уроках фізичної культури // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2017. – Вип. 25-26. – C. 77 – 83.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15016-
dc.description.abstractМета дослідження - розробити та експериментально перевірити ефективність методики розвитку координаційних здібностей п’ятикласників на уроках фізичної культури. Результати тестування п’ятикласників на початку дослідження вказують, що більшість показників координаційних здібностей відповідають рівню нижче середнього. Впродовж навчального року на уроках фізичної культури цілеспрямовано використовували засоби, методи, методичні прийоми для розвитку координаційних здібностей. Приріст показників координаційних можливостей у кінці дослідження в експериментальній групі був більший (від 5.5% до 11,6%,), ніж у контрольній групі (1,5% до 5,4%). Якісна оцінка більшості координаційних здібностей в експериментальній групі відповідає рівню вище середнього, в контрольній групі - середньому рівню.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.subjectметодичні прийомиuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.titleРозвиток координаційних здібностей учнів п’ятих класів на уроках фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 25-26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грабик Надія, Грубар Ірина С.77-83.pdf415.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.