Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроців, Олег Романович-
dc.date.accessioned2023-02-02T08:00:04Z-
dc.date.available2023-02-02T08:00:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПроців О.Р. З історії мисливської зброярської фірми А. Дзіковського у Львові кінця ХІХ – початку ХХ століття // Краєзнавство: науковий журнал. – 2018. – Ч. 3 (104). – С. 140–149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15118-
dc.description.abstractЕфективність галузі мисливського господарства тісно пов’язана з іншими галузями суспільного виробництва. Однією з найважливіших напрямів було й залишається виробництво знарядь, які забезпечують ефективне та гуманне добування дичини. Тому актуальним на цей час залишається історичний досвід організації виробництва, торгівлі та ремонту мисливської зброї Галичини кінця ХІХ – початку ХХ століття. В результаті опрацювання історичної фахової та публіцистичної літератури виявлено, що одним з найкращих прикладів ведення ефективного мисливського зброярського бізнесу досліджуваного періоду був львівський зброяр Альфред Дзіковський. Про успішність його справи свідчать чисельні похвальні грамоти та медалі. Встановлено, що для реклами Альфред Дзіковський користувався послугами спеціалізованої мисливської періодики – часопису «Ловець», «Господарський календар», «Календар Галичанин», «Мисливський та рибальський календар», газети «Огляд» та «Львівської газети». Крім зброї власного виготовлення фірма торгувала зброєю та амуніцією відомих зброярських фірм: Лефоше» (Lefaucheux), «Ланкастер» (Lancaster), «Кольт», «Teschner», «Dreyseg». Крім зброї та амуніції торгували також й супровідними товарами – зброярським маслом, манками, спеціалізованими мисливськими торбами та іншими аксесуарами. Історичний досвід організації мисливського зброярства Альфреда Дзіковського є цінним для сучасних його послідовників з огляду на застосування його форм та методів організації бізнесу, а саме: реклами виробів через участь в тогочасних спеціалізованих виставках, рекламу у засобах масової інформації, через особливості організації сімейного бізнесу, організаційне реформування, використання торгової марки після смерті засновника.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмисливствоuk_UA
dc.subjectЛьвівuk_UA
dc.subjectГаличинаuk_UA
dc.subjectзброяuk_UA
dc.subjectДзіковськийuk_UA
dc.titleЗ історії мисливської зброярської фірми А. Дзіковського у Львові кінця ХІХ – початку ХХ століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (НД)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.