Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗемська, Надія Остапівна-
dc.contributor.authorМоскалець, Віктор Петрович-
dc.date.accessioned2023-02-02T09:22:54Z-
dc.date.available2023-02-02T09:22:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗемська Н., Москалець В. Формування особистісної компетентності студентів до здорового способу життя // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2016. – Вип. 24. – C. 27 – 33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15126-
dc.description.abstractУ даній статті висвітлено вплив експериментальної системи корекції особистісної компетентності студентів до здорового способу життя на рівні її сформованості. Метою дослідження було експериментально перевірити ефективність системи корекції особистісної компетентності студентів до здорового способу життя. Під час дослідження використовували теоретичні, емпіричні, психологічні, біологічні методи, педагогічне тестування та експеримент. Ефективність запропонованої системи вивчали шляхом повторного визначення рівня сформованості особистісної компетентності студентів до здорового способу життя у представників експериментальної та контрольної груп і порівняння їх вихідних даних. Доведено, що впровадження системи корекції особистісної компетентності до здорового способу життя забезпечує поліпшення показників сформованості всіх її компонентів, ставлення студентів до власного здоров ’я та вміння планувати свою діяльність щодо ведення здорового способу життя.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectособистісна компетентністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleФормування особистісної компетентності студентів до здорового способу життяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Земська Н., Москалець В. С.27-33.pdf754.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.