Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15137
Title: Характеристика експериментальної програми, моделі її реалізації у процесі фізичного виховання учнів 4-х класів
Authors: Озарук, Василь Васильович
Keywords: мотивація
потреба
технологічна модель
рухова активність
Issue Date: 2016
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Озарук В. Характеристика експериментальної програми, моделі її реалізації у процесі фізичного виховання учнів 4-х класів // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2016. – Вип. 24. – C. 91 – 97.
Abstract: У даній статті розглядається експериментальна програма, моделі її реалізації у процесі фізичного виховання школярів, а також викладені дані повторного діагностування мотиваційних компонентів ЕГ і КГ, після впровадження експериментальної програми. Мета програми полягає у формуванні стійкої потреби у повсякденному використанні засобів фізичної культури через розширення теоретичних знань та оптимізацію рухового режиму дня школярів, що забезпечувалось вирішенню ряду завдань для досягнення мети. Зміст розробленої програми націлювався на мотиваційні чинники та оптимізацію рухового режиму дня учнів у взаємозв’язку школа-сім ’я. Розробка програми ‘‘Формування потреби до підвищення рухової активності учнів молодшого шкільного віку ” впроваджувалась у практику фізичного виховання з позиції технологічного підходу. Формування потреби до підвищення рухової активності школярів забезпечувалось взаємодією основних компонентів: мотиваційно-інформаційного, емоційно-вольового та поведінкового. Означена програма реалізовувалась у три етапи: мотиваційно-переконуючий, привчально-діяльнісний, особистісно-заохочувальний.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15137
Appears in Collections:№ 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Озарук В. С.91-97.pdf400.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.