Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15227
Title: ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Authors: Гап'юк, Юлія Юріївна
Keywords: товари
послуги
соціальні мережі
просування
Issue Date: 20-Dec-2022
Publisher: ГАП’ЮК ЮЛІЯ ЮРІЇВНА
Citation: Гап'юк Ю.Ю. ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.
Abstract: Готельний бізнес є одним з найбільш актуальних і перспективних напрямів розвитку економіки нашої країни. Поява нового середовища, об'єднуючого в собі кілька напрямів цілковито різних бізнесів, кардинально змінює розподіл і роль структур готельного сектора в економіці. Компанії готельного сектора представляють з себе комплексну господарську систему, здійснюючу виробництво і надання послуг, які несуть в собі кілька різнопланових процесів: проживання, харчування, дозвілля, побутове обслуговування і ін. У ринкових умовах підприємства готельного сервісу повинні якісно задовольняти потреби населення у послугах і при цьому отримувати прибуток. Це можливо тільки за правильної маркетингової, рекламної та PR політики, яку реалізує підприємство сервісу та туризму. Українські готельні підприємства, що вступають на міжнародний ринок, зіштовхуються у своїй діяльності з проблемами освоєння нових інформаційних технологій, які є необхідною умовою міжнародної інтеграції та сучасної організації туристичного бізнесу як інформаційно-насиченої сфери. У зв'язку з цим, аналіз існуючих інформаційних систем, вивчення основних областей застосування інформаційних технологій та розробка рекомендацій щодо використання соціальних мереж представляється особливо актуальним.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15227
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Гап'юк.pdfАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти411.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.