Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15228
Назва: Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
Автори: Мисів, Ірина Мирославівна
Ключові слова: стратегія
підприємство
стратегія виходу
зовнішній ринок
Дата публікації: 20-гру-2022
Видавництво: Мисів Ірина Мирославівна
Бібліографічний опис: Мисів І.М. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.
Короткий огляд (реферат): За умов посилення співпраці вітчизняних та зарубіжних підприємств важливим є дослідження різних стратегій виходу на зовнішній ринок. Як відомо, будь-яке сучасне підприємство на етапі активного розвитку та сталої підприємницької діяльності починає розширювати економічні зв’язки з партнерами та прагне вийти на безмежні зовнішні ринки. Сучасний міжнародний ринок створює величезні перспективи для вітчизняних підприємств. Але в той же час висуває свої додаткові вимоги. Невід’ємною рисою для зовнішніх ринків є нещадна конкуренція, тому вихід на зовнішній ринок окреслює використання лише новітніх методів управління підприємством. Таким чином, проблема розробки стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок є актуальною темою, висвітленню якої і присвячується дана дипломна робота.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15228
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Мисів І. М..docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти31.57 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.