Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМисів, Ірина Мирославівна-
dc.date.accessioned2023-02-13T14:11:45Z-
dc.date.available2023-02-13T14:11:45Z-
dc.date.issued2022-12-20-
dc.identifier.citationМисів І.М. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15228-
dc.description.abstractЗа умов посилення співпраці вітчизняних та зарубіжних підприємств важливим є дослідження різних стратегій виходу на зовнішній ринок. Як відомо, будь-яке сучасне підприємство на етапі активного розвитку та сталої підприємницької діяльності починає розширювати економічні зв’язки з партнерами та прагне вийти на безмежні зовнішні ринки. Сучасний міжнародний ринок створює величезні перспективи для вітчизняних підприємств. Але в той же час висуває свої додаткові вимоги. Невід’ємною рисою для зовнішніх ринків є нещадна конкуренція, тому вихід на зовнішній ринок окреслює використання лише новітніх методів управління підприємством. Таким чином, проблема розробки стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок є актуальною темою, висвітленню якої і присвячується дана дипломна робота.uk_UA
dc.publisherМисів Ірина Мирославівнаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегія виходуuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.titleСтратегія виходу підприємства на зовнішній ринокuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Мисів І. М..docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти31.57 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.