Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15228
Title: Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
Authors: Мисів, Ірина Мирославівна
Keywords: стратегія
підприємство
стратегія виходу
зовнішній ринок
Issue Date: 20-Dec-2022
Publisher: Мисів Ірина Мирославівна
Citation: Мисів І.М. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.
Abstract: За умов посилення співпраці вітчизняних та зарубіжних підприємств важливим є дослідження різних стратегій виходу на зовнішній ринок. Як відомо, будь-яке сучасне підприємство на етапі активного розвитку та сталої підприємницької діяльності починає розширювати економічні зв’язки з партнерами та прагне вийти на безмежні зовнішні ринки. Сучасний міжнародний ринок створює величезні перспективи для вітчизняних підприємств. Але в той же час висуває свої додаткові вимоги. Невід’ємною рисою для зовнішніх ринків є нещадна конкуренція, тому вихід на зовнішній ринок окреслює використання лише новітніх методів управління підприємством. Таким чином, проблема розробки стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок є актуальною темою, висвітленню якої і присвячується дана дипломна робота.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15228
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Мисів І. М..docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти31.57 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.