Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15229
Назва: УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Автори: Пилипюк, Ольга Дмитрівна
Ключові слова: маркетинг
роздрібна торгівля
Дата публікації: 20-гру-2022
Видавництво: Пилипюк Ольга Дмитрівна
Бібліографічний опис: Пилипюк О.Д. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 14 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що у наш час над ринком стільки видів товарів та послуг, що покупець губиться у ньому. При цьому споживач має свої критерії вибору тієї чи іншої продукції. Потрібно постійно стежити за розвитком ринку, тенденцій, але при цьому не варто забувати, що і сам маркетинг розвивається, як і його інструментарій. Торговий маркетинг тільки формується і вимагає осмислення, наукового обґрунтування та конкретизації цілей, завдань, функцій До цих пір більша частина торгових працівників не здійснює вивчення купівельного попиту населення, пояснюючи це великими витратами, браком часу, відсутністю кваліфікованих фахівців. одну з найважливіших маркетингових функцій виявлення переваг споживачів, вивчення купівельного попиту та формування на цій основі замовлень товаровиробникам. Крім того, торгівля має не лише вивчати, а й керувати попитом споживачів У зв'язку з цим виникає необхідність конкретизації напрямів використання торговельного маркетингу, розробки інструментарію та рекомендацій щодо розвитку маркетингової діяльності у роздрібній торгівлі. Сьогодні більшість підприємств не розвивають свій потенціал у маркетингу, використовуючи ті самі канали збуту, способи стимулювання продажів і рекламу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15229
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Пилипюк О.Д..pdfАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти264.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.