Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15230
Title: РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОДУКЦІЇ ФІРМИ
Authors: Роскладка, Дар'я Юріївна
Keywords: соціальні мережі
продукція
фірма
стратегія просування товарів
Issue Date: 20-Dec-2022
Publisher: РОСКЛАДКА ДАР’Я ЮРІЇВНА
Citation: Роскладка Д.Ю. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОДУКЦІЇ ФІРМИ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 14 с.
Abstract: Актуальність даної теми полягає в тому , що в сучасності нашого життя важко його уявити без використання інтернету, зокрема соціальних мереж. Майже кожен з людей в різних куточках світу активно користується Інтернетом у своєму звичному житті. За допомогою глобальної мережі ми маємо безліч переваг і економію часу, звичайно якщо його використовувати з “розумом”. Там ми можемо придбати собі одяг, оплатити комунальні послуги, поспілкуватися з людьми. А так як мережі все більше заходять в наше повсякденне життя, вони починають вдосконалюватись і відкривати нові можливості. І вже тепер в сучасному світі за допомогою соціальних мереж можна активно заробляти просуваючи свої товари або послуги потенційним клієнтам на ринку.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15230
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Розкладка Д.Ю..pdfАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти350.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.