Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15230
Назва: РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОДУКЦІЇ ФІРМИ
Автори: Роскладка, Дар'я Юріївна
Ключові слова: соціальні мережі
продукція
фірма
стратегія просування товарів
Дата публікації: 20-гру-2022
Видавництво: РОСКЛАДКА ДАР’Я ЮРІЇВНА
Бібліографічний опис: Роскладка Д.Ю. РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОДУКЦІЇ ФІРМИ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 14 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність даної теми полягає в тому , що в сучасності нашого життя важко його уявити без використання інтернету, зокрема соціальних мереж. Майже кожен з людей в різних куточках світу активно користується Інтернетом у своєму звичному житті. За допомогою глобальної мережі ми маємо безліч переваг і економію часу, звичайно якщо його використовувати з “розумом”. Там ми можемо придбати собі одяг, оплатити комунальні послуги, поспілкуватися з людьми. А так як мережі все більше заходять в наше повсякденне життя, вони починають вдосконалюватись і відкривати нові можливості. І вже тепер в сучасному світі за допомогою соціальних мереж можна активно заробляти просуваючи свої товари або послуги потенційним клієнтам на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15230
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Розкладка Д.Ю..pdfАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти350.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.