Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15239
Назва: РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ
Автори: Майданська, Оксана Юріївна
Ключові слова: регіон
соціально-економічний розвиток
Дата публікації: 20-гру-2022
Бібліографічний опис: Майданська О.Ю. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 14 с.
Короткий огляд (реферат): Розробка та застосування стратегії соціально- економічного розвитку території України за допомогою маркетингу є одним із найважливіших кроків для інтеграції із Європою. Ця концепція спрямована на розбудову територіальної єдності на основі специфіки певної території та зміцнення ідентичності шляхом активізації місцевої громади. Маркетинг територій – сучасний механізм управління розвитком просторових утворень (міст, регіонів та ін.), що базується на принципах регульованої самоорганізації та підтримки тенденцій, що самозароджуються. При цьому території розглядаються як соціально-відповідальні корпорації, які виробляють специфічні товари та просувають свої бренди. Таким чином, ідея цієї стратегії на маркетинговому підході, спосіб її створення, сфера, цілі повинна бути спрямована на сучасне багаторівневе управління та розбудову місцевої ідентичності. З іншого боку, основою для реалізації цього документу є підхід, орієнтований на місце. Цей підхід повинен поєднувати в одній сфері ключові цілі: економічні, соціальні, екологічні та просторові. Велика роль у Стратегії повинна приділятись соціальному аспекту зафіксованих стратегічних цілей і починань. Бачення, місія та головна мета, а також підпорядковані їм стратегічні та операційні цілі підкреслюють важливість покращення якості життя та відродження території (набуття особливостей території) шляхом активізації місцевих громад, а також залучення нових мешканців, у тому числі молодь, яка виїхала на навчання у великі міста, різноманітними маркетинговими підходами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15239
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МК Автореферат Майданська Ок.pdfАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти359.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.