Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15243
Title: БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Гніздюк, Олег Михайлович
Keywords: бренд-менеджмент
ефективність
Issue Date: 20-Dec-2022
Citation: Гніздюк О.М. БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 15 с.
Abstract: У сучасних умовах ведення бізнесу конкуренція змушує виробників використовувати різноманітні механізми та засоби задля покращення своєї роботи. Одним із елементів зміцнення ринкових позицій та підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках є ефективне використання інструментів брендингу – бренд-менеджмент. Причина підвищеної уваги у всьому світі до питань формування та управління брендом полягає в тому, що відомий товарний знак стає необхідною умовою для підтримки фірмою стабільних позицій на ринку та фактором її конкурентоспроможності. Сучасний бренд є важливим елементом корпоративної діяльності, символом комерційної діяльності, займає важливе місце в підсвідомості споживачів, викликає цілий набір асоціацій та образів. На відміну від товарів, бренди не формуються на виробництві, а створюються та існують у свідомості споживачів, забезпечуючи емоційний зв’язок між їх сприйняттям і функцією продукту.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15243
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат Гніздюк.docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти47.29 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.