Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15243
Назва: БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Гніздюк, Олег Михайлович
Ключові слова: бренд-менеджмент
ефективність
Дата публікації: 20-гру-2022
Бібліографічний опис: Гніздюк О.М. БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 15 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах ведення бізнесу конкуренція змушує виробників використовувати різноманітні механізми та засоби задля покращення своєї роботи. Одним із елементів зміцнення ринкових позицій та підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках є ефективне використання інструментів брендингу – бренд-менеджмент. Причина підвищеної уваги у всьому світі до питань формування та управління брендом полягає в тому, що відомий товарний знак стає необхідною умовою для підтримки фірмою стабільних позицій на ринку та фактором її конкурентоспроможності. Сучасний бренд є важливим елементом корпоративної діяльності, символом комерційної діяльності, займає важливе місце в підсвідомості споживачів, викликає цілий набір асоціацій та образів. На відміну від товарів, бренди не формуються на виробництві, а створюються та існують у свідомості споживачів, забезпечуючи емоційний зв’язок між їх сприйняттям і функцією продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15243
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат Гніздюк.docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти47.29 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.