Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГніздюк, Олег Михайлович-
dc.date.accessioned2023-02-14T07:44:48Z-
dc.date.available2023-02-14T07:44:48Z-
dc.date.issued2022-12-20-
dc.identifier.citationГніздюк О.М. БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 15 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15243-
dc.description.abstractУ сучасних умовах ведення бізнесу конкуренція змушує виробників використовувати різноманітні механізми та засоби задля покращення своєї роботи. Одним із елементів зміцнення ринкових позицій та підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках є ефективне використання інструментів брендингу – бренд-менеджмент. Причина підвищеної уваги у всьому світі до питань формування та управління брендом полягає в тому, що відомий товарний знак стає необхідною умовою для підтримки фірмою стабільних позицій на ринку та фактором її конкурентоспроможності. Сучасний бренд є важливим елементом корпоративної діяльності, символом комерційної діяльності, займає важливе місце в підсвідомості споживачів, викликає цілий набір асоціацій та образів. На відміну від товарів, бренди не формуються на виробництві, а створюються та існують у свідомості споживачів, забезпечуючи емоційний зв’язок між їх сприйняттям і функцією продукту.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleБРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНДИКАТОР ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат Гніздюк.docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти47.29 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.