Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15244
Title: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Authors: Кулак, Ольга Ігорівна
Keywords: стратегії розвитку
цифрове середовище
Issue Date: 20-Dec-2022
Citation: Кулак О.І. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.
Abstract: Сучасні користувачі активно переорієнтовуються на інновації та щодня проводять багато часу в цифровому середовищі, як у процесі виконання певного характеру роботи, так і під час перерв. Під впливом вищезазначених факторів формується нова модель споживчої поведінки, яка включає контакти з компаніями за допомогою цифрових каналів і репозиціонування покупок товарів і послуг через технології електронної комерції. За окреслених умов перед компаніями постає завдання швидко адаптувати свої маркетингові стратегії до змін зовнішнього середовища. У сучасних умовах інструменти цифрового маркетингу є невід’ємною частиною ефективної роботи успішних компаній, оскільки передбачають використання інноваційних методів у процесі налагодження комунікації з цільовою аудиторією та формування позитивного іміджу бренду в довгостроковій перспективі. Актуальність даного магістерського дослідження пов’язана з необхідністю постійної оптимізації маркетингової стратегії досліджуваного підприємства з метою забезпечення високого рівня конкурентоспроможності на внутрішньому та міжнародному ринку операторських послуг.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15244
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореферат Кулак О.І..docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти40.89 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.