Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/15279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачівська, Інна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Ковальчук, Лідія Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Презлята, Ганна Василівна | - |
dc.contributor.author | Коваль, Петро Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T08:23:48Z | - |
dc.date.available | 2023-02-15T08:23:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ткачівська І., Ковальчук Л., Презлята Г., Коваль П. Формування професійної майстерності студентів спеціальності "'Фізична культура і спорт” із використанням інтерактивних технологій // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 22. – C. 114 – 122. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/15279 | - |
dc.description.abstract | Метою роботи було виявити рівень обізнаності студентів факультету фізичного виховання і спорту із інтерактивними методиками навчання та доцільності їх використання у професійній діяльності. Виявлено, що більшість респондентів відводять організації педагогічної інтеракції другорядну роль у процесі навчання, акцентуючи увагу на неможливості і непотрібності залучення до педагогічної взаємодії одночасно всіх її учасників і надають перевагу усталеним методам та прийомам навчання. З метою переорієнтації студентів на використання інтерактивних методик нами розроблена структурно-функціональна модель для використання під час вивчення дисципліни "Педагогічна майстерність вчителя фізичної культури ". Дана модель передбачала використання таких інтерактивних методик: методика групової роботи: дискусії, рольові ігри, воркшоп або брейн-стормінг, кейс-метод, метод порт- фоліо, метод проектів, “мікрофон”, "снігова куля", " ажурна пилка". У результаті використання розробленої структурно-функціональної моделі формування професійної майстерності студентів факультету фізичного виховання і спорту з використанням інтерактивних методів навчання вдалося покращити здатність студентів до критичного мислення, вирішення складних педагогічних ситуацій, приймати найбільш раціональні рішення. проводити дискусії щодо креативного вирішення завдань у площині фізичного виховання дітей і молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | професійна майстерність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології | uk_UA |
dc.subject | студенти факультету фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.title | Формування професійної майстерності студентів спеціальності "'Фізична культура і спорт” із використанням інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 22 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
І. Ткачівська, Л. Ковальчук, Г. Презлята, П. Коваль С.114-122.pdf | 452.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.