Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15310
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Authors: Заник, Яким Петрович
Keywords: зовнішньоекономічні операції
туристичний бізнес
Issue Date: 20-Dec-2022
Citation: Заник Я.П, ОРГАНІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.
Abstract: Сьогодні туризм важливий внесок у світову економіку. Індустрія туризму не тільки генерує доходи для країни, але це також один із найважливіших двигунів зростання та економіки розвитку. Цей сектор одночасно пропонує можливість для економіки та людей для зростання для отримання доходу, тоді як витрати на туризм пов’язані з покращенням добробуту споживачів туристичних послуг. Більше того, як загалом трудомісткий сектор, туризм створює робочі місця, одночасно сприяючи розвитку навичок і місцевому підприємництву. Його особливості підключення та мобільності також відіграють ключову роль у регіональній інтеграції та економічному включенні. Будучи внутрішньо сектором, туризм сприяє міжнародній торгівлі послугами, викликаючи позитив побічні ефекти культурного поширення, міжнародних інвестицій і транскордонної синергії та співпраці між підприємствами. Різні пандемії та війна є безпрецедентною кризою для міжнародної торгівлі подорожами та туристичними послугами. Уряди всього світу запровадили надзвичайні заходи для стримування негативного впливу на сектор, а також сприяти його відновленню. Переважна більшість досліджень стосується економічних наслідків та заходів політики, прийняті урядами для підвищення стійкості та проектування майбутнє подорожей і туристичних послуг. Це особливо важливо з огляду на далекосяжність позитивні зовнішні ефекти туристичних послуг у поширенні економічного зростання у віддалених районах, а також загальний вплив поточної кризи на економічну діяльність сектору. Необхідно розуміти канали, через які криза впливає на сектор, так і вивчити потенційну поведінку та політичні відповіді, які могли б пом’якшити негативні наслідки пандемій для майбутнього подорожей і туристичних послуг. Отже питання організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах туристичного бізнесу є надзвичайно актуальним.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15310
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заник Я..docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти33.91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.