Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15310
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Автори: Заник, Яким Петрович
Ключові слова: зовнішньоекономічні операції
туристичний бізнес
Дата публікації: 20-гру-2022
Бібліографічний опис: Заник Я.П, ОРГАНІЗАЦІЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Автореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ, 2022. 12 с.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні туризм важливий внесок у світову економіку. Індустрія туризму не тільки генерує доходи для країни, але це також один із найважливіших двигунів зростання та економіки розвитку. Цей сектор одночасно пропонує можливість для економіки та людей для зростання для отримання доходу, тоді як витрати на туризм пов’язані з покращенням добробуту споживачів туристичних послуг. Більше того, як загалом трудомісткий сектор, туризм створює робочі місця, одночасно сприяючи розвитку навичок і місцевому підприємництву. Його особливості підключення та мобільності також відіграють ключову роль у регіональній інтеграції та економічному включенні. Будучи внутрішньо сектором, туризм сприяє міжнародній торгівлі послугами, викликаючи позитив побічні ефекти культурного поширення, міжнародних інвестицій і транскордонної синергії та співпраці між підприємствами. Різні пандемії та війна є безпрецедентною кризою для міжнародної торгівлі подорожами та туристичними послугами. Уряди всього світу запровадили надзвичайні заходи для стримування негативного впливу на сектор, а також сприяти його відновленню. Переважна більшість досліджень стосується економічних наслідків та заходів політики, прийняті урядами для підвищення стійкості та проектування майбутнє подорожей і туристичних послуг. Це особливо важливо з огляду на далекосяжність позитивні зовнішні ефекти туристичних послуг у поширенні економічного зростання у віддалених районах, а також загальний вплив поточної кризи на економічну діяльність сектору. Необхідно розуміти канали, через які криза впливає на сектор, так і вивчити потенційну поведінку та політичні відповіді, які могли б пом’якшити негативні наслідки пандемій для майбутнього подорожей і туристичних послуг. Отже питання організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємствах туристичного бізнесу є надзвичайно актуальним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15310
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заник Я..docxАвтореферат на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти33.91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.