Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудник, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-22T08:24:41Z-
dc.date.available2023-02-22T08:24:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДудник І. Формування вольової сфери студентів у процесі фізичного виховання // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 21. – C. 93 – 98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15359-
dc.description.abstractРозроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування в студентів готовності до вольових напружень у процесі занять фізичною культурою. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури, анкетування, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У педагогічному експерименті брали участь 188 студентів першого курсу Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Обґрунтовано структурні компоненти, обрано критерії, показники та визначено рівні сформованості у студентів готовності до вольових напружень. Впровадження педагогічних умов дало змогу досягти позитивної динаміки змін у рівнях прояву сформованості у студентів готовності вольових напружень у процесі занять фізичною культурою. Експериментальна робота підтвердила ефективність розроблених в ході дослідження методичних прийомів формування вольової сфери студентів у процесі занять фізичною культурою.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectволяuk_UA
dc.subjectвольові напруженняuk_UA
dc.subjectвольові якостіuk_UA
dc.subjectструктурні компонентиuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectрівніuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleФормування вольової сфери студентів у процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інна Дудник С.93-98.pdf232.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.