Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15363
Title: Професіональний портрет майбутніх інструкторів з фізичного виховання дошкільників
Other Titles: Professional portrait of future instructors in physical training of preschoolers
Authors: Семанишин, Тарас Михайлович
Попель, Сергій Любомирович
Keywords: фізичне виховання
валеологічна культура
інструктор з фізичного виховання
Issue Date: 2015
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Семанишин Т., Попель С. Професіональний портрет майбутніх інструкторів з фізичного виховання дошкільників // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 21. – C. 105 – 109.
Abstract: Мета: виявити ступінь готовності студентів до ведення валеологічної діяльності у дошкільних закладах освіти. Завданням дослідження було виявити взаємозв’язок між виховно-оздоровчою освітою і готовністю студентів до валеологічної діяльності. Методи: в досліджені приймали участь 550 студентів (n=550). Результати: Анкетування дозволило встановити педагогічні умови, які характеризують систему підготовки студентів, що передбачає ведення валеологічної діяльності для формування власної валеологічної культури дітей. Показано, що формування у студентів валеологічної культури є визначальною умовою ефективного функціонування такої системи в дошкільних закладах освіти. При цьому підготовка студентів факультету фізичного виховання і спорту до валеологічної діяльності знаходиться на низькому рівні. Висновки: Дослідження теоретичних основ професійної підготовки майбутніх інструкторів з фізичного виховання дошкільників до ведення валеологічної діяльності показали, що тільки 11,7% опитаних студентів мають відповідну підготовку і володіють необхідними знаннями і практичними навиками.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15363
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тарас Семанишин, Сергій Попель С.105-109.pdf219.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.