Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15375
Title: Ефективність комплексної програми фізичної реабілітації хворих з дегенеративно-дистрофічними захворюваннями поперекового відділу хребта з застосуванням профілактора Євмінова
Authors: Аравіцька, Марія Геннадіївна
Олійник, Богданна Василівна
Keywords: фізична реабілітація
профілактор Євмінова
дегенеративно-дистрофічні захворювання хребта
Issue Date: 2015
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Аравіцька М., Олійник Б. Ефективність комплексної програми фізичної реабілітації хворих з дегенеративно-дистрофічними захворюваннями поперекового відділу хребта з застосуванням профілактора Євмінова // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 21. – C. 133 – 139.
Abstract: Метою дослідження є оцінка ефективності розробленої комплексної програми фізичної реабілітації хворих з дегенеративно-дистрофічними захворюванням поперекового відділу хребта з використанням профілактора Євмінова. Обстежено 22 хворих з остеохондрозом поперекового відділу хребта. Проводили розпитування (збір анамнезу, анкетування за опитувальниками Роланда-Морріса, Освестрі, оцінка інтенсивності болю); огляд і пальпацію хребта; проби для встановлення функціонального стану хребта; визначали специфічні симптоми, характерні для остеохондрозу поперекового відділу (Ласега, Бехтєрева, Васермана, Дежеріне). Встановлено виразніше покращення функціонального стану хребта хворих з остеохондрозом поперекового відділу у групи пацієнтів, які займалися за розробленою програмою реабілітації з використанням профілактора Євмінова у порівнянні з стандартною програмою, прийнятою у лікарняних закладах.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15375
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марія Аравіцька, Богданна Олійник С.133-139.pdf369.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.