Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолод, Наталія Романівна-
dc.date.accessioned2023-02-22T12:49:36Z-
dc.date.available2023-02-22T12:49:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГолод Н. Динаміка функціонального стану вегетативної нервової системи студенток спеціальної медичної групи як критерій ефективності реабілітаційної програми // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2015. – Вип. 21. – C. 139 – 145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15376-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена зростаючою кількістю студенток, які навчаються у спеціальних медичних групах вищих навчальних закладів за станом здоров’я. Метою дослідження була оцінка стану вегетативної нервової системи студенток спеціальних медичних груп під впливом розробленої авторської програми фізичної реабілітації з урахуванням порушень рухової дієздатності, яка включала модифікацію стилю життя; ранкову гігієнічну гімнастику; кінезітерапію (з використанням вправ фітнес-йоги, функціонального тренування; аеробного навантаження – плавання, оздоровча хода, біг підтюпцем, оздоровча аеробіка), масаж. Встановлено нормалізацію балансу вегетативної нервової системи за рахунок зменшення виявленої при первинному обстеженні симпатикотонії після 10-місячного впровадження розробленої програми.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectспеціальні медичні групиuk_UA
dc.subjectстуденткиuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectвегетативний дисбалансuk_UA
dc.titleДинаміка функціонального стану вегетативної нервової системи студенток спеціальної медичної групи як критерій ефективності реабілітаційної програмиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наталія Голод С.139-145.pdf288.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.