Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15391
Назва: Характеристика здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі
Автори: Мицкан, Тетяна Степанівна
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність
діти дошкільного віку
технологія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Мицкан Т. Характеристика здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2014. – Вип. 20. – C. 12 – 20.
Короткий огляд (реферат): У статті характерологічні особливості здоров’язбережувальної технології у дітей дошкільного віку. Проаналізовано різні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено класифікацію існуючих здоров’язбережувальних технологій. Визначено деякі шляхи та засоби формування здоров’язбережувальних технологій. Запропоновано реалізацію здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15391
Розташовується у зібраннях:№ 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тетяна Мицкан С.12-20.pdf201.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.