Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/15391
Назва: | Характеристика здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі |
Автори: | Мицкан, Тетяна Степанівна |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентність діти дошкільного віку технологія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Мицкан Т. Характеристика здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2014. – Вип. 20. – C. 12 – 20. |
Короткий огляд (реферат): | У статті характерологічні особливості здоров’язбережувальної технології у дітей дошкільного віку. Проаналізовано різні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено класифікацію існуючих здоров’язбережувальних технологій. Визначено деякі шляхи та засоби формування здоров’язбережувальних технологій. Запропоновано реалізацію здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/15391 |
Розташовується у зібраннях: | № 20 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тетяна Мицкан С.12-20.pdf | 201.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.