Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучай, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorРокосовик, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorЗорочкіна, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-07T10:30:09Z-
dc.date.available2023-03-07T10:30:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКучай Т. П. Розвиток нового екологічного мислення як шлях до збереження навколишнього середовища / Т. П. Кучай, В. В. Гончарук, Н. В. Рокосовик, Т. С. Зорочкіна // Гірська школа Українських Карпат. - 2022. - № 26. - С. 28-31.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2022.26.28-31-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15488-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна глобальна проблема екологічного виховання та основні принципи збереження навколишнього природного середовища, розробка цілей і завдань екологічної підготовки фахівця, який має усвідомлювати важливість екологічної освіти, відповідно до сучасних підходів, визнаних у міжнародній педагогічній практиці. Підкреслено, що кваліфікація педагога будь-якої професії має гарантувати професійну готовність до реалізації завдань екологічного виховання. Особлива увага приділяється екологічній освіті, яка має забезпечити молоде покоління науковими знаннями про взаємозв'язок природи і суспільства. Це також має допомогти молоді зрозуміти багатогранну цінність природи для суспільства загалом і кожного зокрема, навчити її вимог правильного ставлення до природи, спілкування з нею, норм правильної поведінки в процесі природокористування, розвивати прагнення та вміння брати активну участь у збереженні навколишнього середовища. Важливе місце в процесі екологічного виховання молодого покоління посідає формування екологічної свідомості. Процес формування екологічної свідомості особистості автори розглядають як важливу проблему сьогодення, як чинник формування професійної готовності майбутніх педагогів здійснювати здійснювати природозбережувальне учнів у школі. Зроблено висновок, що розвиток нового екологічного мислення дітей та юнацтва – це шлях до збереження навколишнього середовища, умова сталого розвитку, раціонального природокористування; важливою й необхідною умовою сталого розвитку є таке співіснування людини з природою, де в пріоритеті екологічні принципи, які уможливлюють стійке невиснажливе використання природних ресурсів (це особливо актуально за сучасних умов України); поширення екологічної інформації, системи знань про природу, розвиток екологічної теорії, її популяризація, створення оптимальних соціально-економічних, культурно-освітніх умов, що є основою для формування нового екологічного мислення та культури особистості.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.subjectвиховання молодіuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.titleРозвиток нового екологічного мислення як шлях до збереження навколишнього середовищаuk_UA
dc.title.alternativeNew ecological thinking development as a way to environmental preservationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6577-Текст статті-19160-1-10-20230227.pdf183.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.