Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтинська, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-10T10:07:57Z-
dc.date.available2023-03-10T10:07:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтинська В. В. Практичні засади підготовки фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні / В. В. Стинська // Гірська школа Українських Карпат. - 2022. - № 26. - С. 52-57.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2022.26.52-57-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15517-
dc.description.abstractСтаттю присвячено особливостям практичної підготовки фахівців соціальної сфери до соціально- педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні. Аналіз теоретико-практичних засад соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні у ХХ ст. засвідчив необхідність проведення дослідження на предмет готовності майбутніх соціальних працівників/соціальних педагогів до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні. Цю готовність розглядаємо як прагнення соціального працівника/соціального педагога до реалізації соціальних послуг на макро-, мезо, мікрорівні, а також до особистісної мотивації та професійного зростання (удосконалення професійно-орієнтованих знань і вмінь) у сфері соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства. Представлено характеристику критеріїв, показників готовності соціальних працівників/соціальних педагогів до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні. В основу дослідження покладено розроблений авторський курс за вибором «Соціально-педагогічна підтримка материнства й дитинства: теорія і практика», на основі якого схарактеризовано критерії оцінки результативності підготовки соціальних працівників/соціальних педагогів до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні (мотиваційний, змістовий, операційний), що адаптовані для вивчення досліджуваного явища. На основі виділених критеріїв та показників виокремлено три рівні готовності соціальних працівників/соціальних педагогів до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні (високий, середній, низький). Результати перевірки доцільності використання в підготовці майбутніх соціальних працівників/соціальних педагогів до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні авторського курсу засвідчили, що на завершальному етапі усереднені кількісні показники високого рівня за трьома критеріями зросли в ЕГ до 26,92% (проти 12,73% на початку дослідження) і в КГ – до 13,32% (проти 12,81% на початку дослідження); середнього – до 53,74% (проти 39,11% на початку дослідження) в ЕГ та до 39,54% (проти 38,95% на початку дослідження) в КГ. Показники низького рівня в ЕГ становлять 19,34% (проти 48,16% на початку дослідження) та 47,13% (проти 48,25% на початку дослідження) в КГ. Обробка одержаних результатів засвідчила статистичну позитивну динаміку. Зроблено висновок, що розроблений і запроваджений авторський курс має практичне значення та перспективи доцільності використання в практичній підготовці майбутніх соціальних працівників/соціальних педагогів до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectдитинствоuk_UA
dc.subjectсоціальний працівникuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectфахівець соціальної сфериuk_UA
dc.titleПрактичні засади підготовки фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україніuk_UA
dc.title.alternativePractical principles of social sphere experts preparation for social and pedagogical support of maternity and childhood in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6574-Текст статті-19156-1-10-20230227.pdf298.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.