Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15525
Назва: Культурологічний підхід у формуванні готовності майбутніх вихователів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дошкільниками
Інші назви: Cultural approach in shaping the readiness of future educators for creative artistic and constructive activity with preschoolers
Автори: Борин, Галина Василівна
Ключові слова: культурологічний підхід
заклад дошкільної освіти
етноестетичний компонент
професійна підготовка
освітній процес
здобувачі освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Борин Г. В. Культурологічний підхід у формуванні готовності майбутніх вихователів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дошкільниками / Г. В. Борин // Гірська школа Українських Карпат. - 2022. - № 26. - С. 62-65.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу етноестетичному складнику культурологічного підходу в процесі підготовки майбутніх вихователів до керівництва творчою художньо-конструктивною діяльністю дітей дошкільного віку. Особливу увагу зосереджено на тому, що вдосконалення підготовки майбутніх вихователів до виховання дітей дошкільного віку пов’язано з відродженням культурно-освітньої місії закладу вищої освіти, налагодженням тих освітніх взаємовідносин, які передбачають єдність форм, методів і засобів духовного та творчого розвитку майбутніх педагогів. Наголошено, що в основу культурологічного підходу покладено систему ціннісного відношення до соціального оточення, до самого себе. У сучасній педагогічній науці культурологічний підхід є методологією, в основу якого – педагогіка гуманізму, він передбачає формування майбутньої особистості у відповідних історико-культурних умовах життя, розвитку, освіти. З’ясовано, що підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти є перманентним едукаційним процесом, зміст якої узгоджується українським суспільством. В основі означеного процесу – звичаї та традиції українського народу, орієнтування на національні взірці народного мистецтва. Уточнено, що естетизацію освітнього процесу в закладі вищої освіти зорієнтовано на використання тих форм і методів, які сприяють становленню педагогічної культури здобувача освіти засобами мистецтва. Українське народне мистецтво, проникаючи у зміст навчання студентів, забезпечує можливості задля всебічного гармонійного розвитку майбутнього вихователя, сприяє реалізації його творчого потенціалу. Розглянуто процедури реалізації етноестетичного компоненту культуроголічного підходу під час художньо-конструктивної діяльності здобувачів освіти у закладі вищої освіти з активізацією таких характеристик: цілісність і субсенсорність (надчутливість) сприйняття світу, синергія, образність, асоціативність, чутливість мислення, здатність до анімізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15525
Розташовується у зібраннях:№ 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6578-Текст статті-19162-1-10-20230227.pdf184.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.