Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/15547
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лемко, Галина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Дідух, Ірина Ярославівна | - |
dc.contributor.author | Ворощук, Оксана Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T12:40:29Z | - |
dc.date.available | 2023-03-16T12:40:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Лемко Г. І. Ціннісно-формувальна концепція виховання особистості школяра в незалежній Україні / Г. І. Лемко, І. Я. Дідух, О. Д. Ворощук // Гірська школа Українських Карпат. - 2022. - № 26. - С. 129-133. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2022.26.129-133 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/15547 | - |
dc.description.abstract | Для теперішнього періоду розвитку суспільства властиві вагомі процеси, які відбуваються в учнівському середовищі. Під дією різних соціальних і політичних чинників постають нові форми мислення, формуються специфічні цінності та ціннісні орієнтації. Особливої гостроти формування ціннісних орієнтацій у школярів набуває в сучасному суспільстві, для якого є характерними соціальна нестабільність, криза духовності, моральності, нехтування правовими нормами. Така ситуація на перший план висуває проблеми формування нової людини, її свідомості та самосвідомості, життєвих цінностей, духовних сил, можливостей та здібностей. У педагогічній науці концепція трактується як система поглядів, що істотно відрізняється від її теорії чи методології у зв`язку з тим, що концепція не може бути остаточно верифікованим конструктором. Вона потребує постійного доопрацювання, її тези можуть бути дискусійними, які передбачають перевірку фактами, потребують формулювання тенденцій і закономірностей. У статті проаналізовано провідні нормативно-правові документи, що містять відповідні положення щодо основ ціннісно-формувальної концепції виховання особистості: Державну національну програму «Освіта» («України ХХІ століття»), Закон України «Про освіту», Національну стратегію розвитку освіти України на період до 2021 року, Концепцію національного виховання студентської молоді, Програму українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, Концепцію Нової української школи, обласну цільову соціальну програму національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2021-2025 роки, яку затвердила Івано-Франківська обласна рада. Також висвітлено актуальність побудови й реалізації концепції виховання дітей та юнацтва, виокремлено її мету та схарактеризовано основні принципи побудови концепції. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Ціннісно-формувальна концепція виховання особистості школяра в незалежній Україні | uk_UA |
dc.title.alternative | Value-forming concept of education of personality of a school student in independent Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 26 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6586-Текст статті-19176-1-10-20230227.pdf | 207.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.