Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15547
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛемко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorДідух, Ірина Ярославівна-
dc.contributor.authorВорощук, Оксана Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-03-16T12:40:29Z-
dc.date.available2023-03-16T12:40:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛемко Г. І. Ціннісно-формувальна концепція виховання особистості школяра в незалежній Україні / Г. І. Лемко, І. Я. Дідух, О. Д. Ворощук // Гірська школа Українських Карпат. - 2022. - № 26. - С. 129-133.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2022.26.129-133-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15547-
dc.description.abstractДля теперішнього періоду розвитку суспільства властиві вагомі процеси, які відбуваються в учнівському середовищі. Під дією різних соціальних і політичних чинників постають нові форми мислення, формуються специфічні цінності та ціннісні орієнтації. Особливої гостроти формування ціннісних орієнтацій у школярів набуває в сучасному суспільстві, для якого є характерними соціальна нестабільність, криза духовності, моральності, нехтування правовими нормами. Така ситуація на перший план висуває проблеми формування нової людини, її свідомості та самосвідомості, життєвих цінностей, духовних сил, можливостей та здібностей. У педагогічній науці концепція трактується як система поглядів, що істотно відрізняється від її теорії чи методології у зв`язку з тим, що концепція не може бути остаточно верифікованим конструктором. Вона потребує постійного доопрацювання, її тези можуть бути дискусійними, які передбачають перевірку фактами, потребують формулювання тенденцій і закономірностей. У статті проаналізовано провідні нормативно-правові документи, що містять відповідні положення щодо основ ціннісно-формувальної концепції виховання особистості: Державну національну програму «Освіта» («України ХХІ століття»), Закон України «Про освіту», Національну стратегію розвитку освіти України на період до 2021 року, Концепцію національного виховання студентської молоді, Програму українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, Концепцію Нової української школи, обласну цільову соціальну програму національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2021-2025 роки, яку затвердила Івано-Франківська обласна рада. Також висвітлено актуальність побудови й реалізації концепції виховання дітей та юнацтва, виокремлено її мету та схарактеризовано основні принципи побудови концепції.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleЦіннісно-формувальна концепція виховання особистості школяра в незалежній Україніuk_UA
dc.title.alternativeValue-forming concept of education of personality of a school student in independent Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6586-Текст статті-19176-1-10-20230227.pdf207.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.