Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15554
Назва: Розвиток історичної пам’яті в учнів молодшого шкільного віку на уроках української мови
Інші назви: Development of historical memory in private school students during the ukrainian language lessons
Автори: Наконечна, Лариса Богданівна
Кіліченко, Оксана Іванівна
Ключові слова: історична пам’ять
патріотичне виховання
початкова школа
урок української мови
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Наконечна Л. Б. Розвиток історичної пам’яті в учнів молодшого шкільного віку на уроках української мови / Л. Б. Наконечна, О. І. Кіліченко // Гірська школа Українських Карпат. - 2022. - № 26. - С. 134-139.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – формуванню історичної пам’яті в учнів початкової школи. Історична пам’ять є важливою складовою стратегії націокультурної політики держави, системи національно- патріотичного виховання дітей та молоді у закладах освіти різних рівнів, чинником об’єднання суспільства і національної самоідентифікації особистості. Мета статті проаналізувати і описати ефективні шляхи формування історичної пам’яті молодших школярів у процесі вивчення української мови. Для досягнення поставленої мети були використані такі методи дослідження: аналіз та синтез, абстрагування, узагальнення, анкетування, що дозволило проаналізувати педагогічні умови формування історичної пам’яті в учнів початкової школи на уроках української мови та визначити основні напрямки цього процесу. Автори, опираючись на численні дослідження науковців, з’ясували сутність поняття «історична пам’ять» у зв’язку з іншими поняттями патріотичного виховання, розглянули її значення для суспільства як оберега нації і чинника національної самоідентифікації особистості. Зупинили свою увагу на тих нормативних освітніх документах, які визначають суть і завдання процесу формування історичної пам’яті громадян в Україні. Докладно розглянули зовнішні чинники, які впливають на історичну пам’ять особистості і які, безсумнівно, необхідно брати до уваги педагогам у роботі над формуванням історичної пам’яті вихованців. Докладно розглянуто шляхи формування історичної пам’яті молодших школярів на уроках української мови, дали рекомендації щодо змістового наповнення відповідного дидактичного матеріалу. З’ясовано, що уроки української мови у початковій школі є доброю базою для формування патріотичних почуттів та історичної пам’яті молодших школярів, для пробудження відчуття глибинного зв’язку учнів з попередніми поколіннями свого народу, його культурними та історичними здобутками, своєї причетності до величного, сильного, давнього народу, почуття гордості за свою Батьківщину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15554
Розташовується у зібраннях:№ 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6585-Текст статті-19174-1-10-20230227.pdf175.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.