Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛупінович, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЛапшина, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-21T08:04:20Z-
dc.date.available2023-03-21T08:04:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛупінович С. М. Місце і роль lego моделювання під час вивчення курсу "методика викладання предметів математичної освітньої галузі" / С. М. Лупінович, І. С. Лапшина // Освітні обрії. - 2022. - Т. 55. - № 2. - С. 32-36.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.55.2.32-36-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15605-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному обґрунтуванню технології lego моделювання на уроках математики в початковій школі в умовах компетентнісного підходу. Авторами сформульовані основні принципи візуалізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою конструктора lego.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectзасоби навчанняuk_UA
dc.subjectцеглинки legouk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.titleМісце і роль lego моделювання під час вивчення курсу "методика викладання предметів математичної освітньої галузі"uk_UA
dc.title.alternativeThe place and role of lego modeling during learning the course "teaching methods of mathematical education subjects"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 55, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6665-Текст статті-19424-1-10-20230316.pdf658.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.