Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15696
Title: Користання цифрових інструментів онлайн сервісу "Kahoot!" в організації ігрової діяльності здобувачів початкової освіти
Other Titles: The use of digital tools online service "Kahoot!" in the organization of gaming activities of primary education students
Authors: Розлуцька, Галина Миколаївна
Назаров, Володимир Сергійович
Keywords: ігрова діяльність
онлайн-сервіс
цифрові технології
добувач початкової освіти
Issue Date: 2022
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Розлуцька Г. М. Користання цифрових інструментів онлайн сервісу "Kahoot!" в організації ігрової діяльності здобувачів початкової освіти / Г. М. Розлуцька, В. С. Назаров // Освітні обрії. - 2022. - Т. 55. - № 2. - С. 41-45.
Abstract: У статті проаналізовано можливості застосування цифрових інструментів онлайн-сервісу "Kahoot!" у грі в освітньому процесі початкової освіти на основі емпіричних і теоретичних методів дослідження. Доведено, що цифрові ігрові технології у початковій освіті займають значиме місце, оскільки є складовою частиною сучасного педагогічного інструментарію, засобом взаємодії учасників освітнього процесу. Доходимо висновку, що ігри онлайн-сервісу "Kahoot!" містять потенціал у формуванні суб'єктної позиції дитини щодо власної діяльності, спілкування і самоствердження у соціумі. Узагальнено, що його цифрові інструменти стимулюють дитину молодшого шкільного віку до набуття інформаційної компетентності, створює сприятливі умови для розвитку дослідницької активності, креативності, моделювання ситуації, творчого самовияву, створення асоціативних схем, усвідомленого пошуку інформації та самостійного опанування нових технологій за допомогою цифрових пристроїв.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/15696
Appears in Collections:Т. 55, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6667-Текст статті-19433-1-10-20230316.pdf234.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.