Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозлуцька, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorНазаров, Володимир Сергійович-
dc.date.accessioned2023-03-23T07:41:58Z-
dc.date.available2023-03-23T07:41:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРозлуцька Г. М. Користання цифрових інструментів онлайн сервісу "Kahoot!" в організації ігрової діяльності здобувачів початкової освіти / Г. М. Розлуцька, В. С. Назаров // Освітні обрії. - 2022. - Т. 55. - № 2. - С. 41-45.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.55.2.41-45-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/15696-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано можливості застосування цифрових інструментів онлайн-сервісу "Kahoot!" у грі в освітньому процесі початкової освіти на основі емпіричних і теоретичних методів дослідження. Доведено, що цифрові ігрові технології у початковій освіті займають значиме місце, оскільки є складовою частиною сучасного педагогічного інструментарію, засобом взаємодії учасників освітнього процесу. Доходимо висновку, що ігри онлайн-сервісу "Kahoot!" містять потенціал у формуванні суб'єктної позиції дитини щодо власної діяльності, спілкування і самоствердження у соціумі. Узагальнено, що його цифрові інструменти стимулюють дитину молодшого шкільного віку до набуття інформаційної компетентності, створює сприятливі умови для розвитку дослідницької активності, креативності, моделювання ситуації, творчого самовияву, створення асоціативних схем, усвідомленого пошуку інформації та самостійного опанування нових технологій за допомогою цифрових пристроїв.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectонлайн-сервісuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectдобувач початкової освітиuk_UA
dc.titleКористання цифрових інструментів онлайн сервісу "Kahoot!" в організації ігрової діяльності здобувачів початкової освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe use of digital tools online service "Kahoot!" in the organization of gaming activities of primary education studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 55, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6667-Текст статті-19433-1-10-20230316.pdf234.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.