Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/15722
Назва: Відставлений ефект урахування рухової асиметрії дівчаток під час фізичної активності в дошкільному навчальному закладі
Автори: Галаманжук, Леся Людвигівна
Єдинак, Геннадій Анатолійович
Ключові слова: дошкільники
мануальна рухова асиметрія
адаптація до навчальної діяльності
фізичний стан
розумова працездатність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Галаманжук Л., Єдинак Г. Відставлений ефект урахування рухової асиметрії дівчаток під час фізичної активності в дошкільному навчальному закладі // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2014. – Вип. 19. – C. 171 – 178.
Короткий огляд (реферат): Вивчені стан адаптації, вияв і зміна показників фізичного стану, розумової працездатності дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії під час першого року навчання в початковій школі за змістом чинної програми з фізичного виховання. Одержані дані розглянуто з таких позицій: відставленого ефекту від використання експериментальної програми фізичної активності в останній рік навчання в дошкільному навчальному закладі, що передбачає врахування організаційно-методичних положень формування й реалізації змісту такої активності для дітей із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії; ефективності вирішення завдання з превенції неадекватної адаптації дітей до нових умов життєдіяльності, що пов’язані з початком їхнього навчання в школі. Використовуючи наявні методики, визначено спрямованість мануальної рухової асиметрії в 168 дівчаток віку 6 років, які на початку констатувального експерименту розпочали навчання в школі. Проведеним дослідженням установлено, що використання запропонованої програми фізичної активності забезпечує відставлений ефект, який, у свою чергу, сприяє превенції неадекватної адаптації дівчаток із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії до нових умов, що пов’язані з початком навчання в школі, а також кращому результату в показниках фізичного стану й розумової працездатності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/15722
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Леся Галаманжук, Геннадій Єдинак С.171-178.pdf198.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.