Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлюсарчук, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorЯстремський, Олександр Орестович-
dc.date.accessioned2023-03-29T08:12:23Z-
dc.date.available2023-03-29T08:12:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСлюсарчук В., Ястремський О. Сформованість та складові інтересу школярів до занять фізичними вправами // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2013. – Вип. 18. – C. 236 – 239.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16004-
dc.description.abstractВивчали стан сформованості та складові інтересу дівчаток і хлопчиків, які навчаються у третьому класі, до занять фізичними вправами. Анкетним опитуванням виявлено високий інтерес таких учнів до занять фізичними вправами, їх використання у позаурочний час та найбільший інтерес до рухливих і спортивних ігор. Водночас виявлено певні розбіжності у пріоритетах дівчаток і хлопчиків, пов’язаних зі змістом цих ігор, з іншими видами фізичних вправ, що визначені навчальною програмою. Крім цього, відповіді респондентів засвідчують необхідність урахування їхніх інтересів при виборі видів фізичних вправ для формування змісту уроків фізичної культури. Отримані дані вказують на необхідність удосконалення змісту уроків фізичної культури третьокласників та експериментальної перевірки його ефективності у вирішенні завдань фізичного виховання в початковій школі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectінтересиuk_UA
dc.subjectзміст уроків фізичної культуриuk_UA
dc.subjectтретьокласникиuk_UA
dc.titleСформованість та складові інтересу школярів до занять фізичними вправамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Віктор Слюсарчук, Олександр Ястремський С.236-239.pdf82.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.