Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16092
Title: Підвищення ефективності виконання освітніх та виховних завдань у “школах сприяння здоров’ю”
Authors: Хохлова, Людмила Анатоліївна
Мицкан, Богдан Михайлович
Лапковський, Едуард Йосипович
Keywords: освіта
виховання
фізична культура
школи сприяння здоров’ю
Issue Date: 2013
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Хохлова Л., Мицкан Б., Лапковський Е. Підвищення ефективності виконання освітніх та виховних завдань у “школах сприяння здоров’ю” // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2013. – Вип. 17. – C. 88 – 94.
Abstract: У статті наведено результати дослідження щодо підвищення ефективності функціонування “Шкіл сприяння здоров’ю ". Показано, що кількість здорових дітей у всіх вікових і статевих групах щороку знижується, що вимагає розробки дієвих заходів та чіткої державної політики, спрямованих на поліпшення якості життя та охорону здоров’я школярів. Аргументовано, що сучасні “Школи сприяння здоров’ю " є ефективною формою організації навчально-виховного процесу, спрямованого на створення в школі здоров’язберігаючого середовища. Доведено, що впровадження в роботу шкіл експериментальної організаційної методики удосконалення їх діяльності у напрямку формування психічного, соціального, фізичного здоров’я та культури особистості школярів призводить до достовірного збільшення кількості теоретично підготовлених учнів за усіма напрямками знань освітньої галузі “Здоров’я та фізична культура ", сприяє формуванню у школярів позитивного ставлення до системи фізичного виховання та до розуміння змісту здорового способу життя. Перспективним у подальшому є дослідження рівня реалізації “Школами сприяння здоров’ю " розвивальних та оздоровчих завдань та пошуки шляхів підвищення їх ефективності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16092
Appears in Collections:№ 17



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.