Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБублик, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2023-04-03T12:36:56Z-
dc.date.available2023-04-03T12:36:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБублик С. Вплив експериментальної програми з легкої атлетики на розвиток психофізіологічних якостей школярів 2-4 класі // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2013. – Вип. 17. – C. 123 – 126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16102-
dc.description.abstractУ роботі подано результати впровадження програми розвитку психофізіологічних якостей школярів засобами легкої атлетики. В результаті проведених досліджень уперше розроблено й доведено ефективність використання програми розвитку психофізіологічних якостей школярів засобами легкої атлетики; удосконалено зміст фізичної підготовки учнів; виявлено ефективні засоби розвитку фізичної підготовленості, психічних процесів дітей 2-4 класів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічні якостіuk_UA
dc.subjectнейродинамічні властивостіuk_UA
dc.subjectпсихомоторикаuk_UA
dc.titleВплив експериментальної програми з легкої атлетики на розвиток психофізіологічних якостей школярів 2-4 класіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергій Бублик С.123-126.pdf89.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.