Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16104
Title: Диференційований підхід до корекції психофізичного стану студентів спеціальних медичних груп як проблема галузі фізичного виховання і спорту
Authors: Левицька, Оксана Мирославівна
Єдинак, Геннадій Анатолійович
Keywords: студенти-першокурсники
вищі навчальні заклади
спеціальні медичні групи
фізичне виховання
диференційований підхід
соматотип
Issue Date: 2013
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Левицька О., Єдинак Г. Диференційований підхід до корекції психофізичного стану студентів спеціальних медичних груп як проблема галузі фізичного виховання і спорту // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2013. – Вип. 17. – C. 136 – 142.
Abstract: Вивчено стан розв’язання проблеми реалізації диференційованого підходу до студентів першого року навчання, яких віднесено до спеціальних медичних груп, у процесі фізичного виховання в вищому навчальному закладі. Аналізом наукової літератури виявлено недостатню розробленість питання диференціації й індивідуалізації змісту фізичного виховання таких студентів у аспекті врахування сучасних підходів, принципів, умов, що визначені галузевою наукою. З’ясовано також, що відповідає останнім такий критерій як соматотип, оскільки дозволяє враховувати у комплексі велику кількість різноманітних показників і відзначається стабільністю протягом тривалого часу. Проте дотепер відсутні дослідження з обґрунтування технологій, спрямованих на вирішення комплексу таких важливих завдань, як диференційовані корекція психофізичного стану, забезпечення раціональної адаптації до нових умов навчання, посилення мотивації до систематичної фізичної активності студентів спеціальних медичних груп із різними соматотипами у процесі фізичного виховання в перший рік навчання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/16104
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оксана Левицька, Геннадій Єдинак С.136-142.pdf150.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.