Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16312
Назва: Фахово-термінологічна компетентність майбутніх фахівців із фізичної культури
Автори: Хоменко, Ірина Миколаївна
Ключові слова: студент
викладач
фахово-термінологічна компетентність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Хоменко І. Фахово-термінологічна компетентність майбутніх фахівців із фізичної культури // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2012. – Вип. 16. – C. 74 – 77.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває питання відношення студентів і викладачів до проблем формування фахово- термінологічної компетентності майбутніх учителів фізичної культури та особливості її самооцінки студентами. Результати дослідження показали, що більше половини студентів мають недостатній рівень знань із фахової термінології. Переважна більшість опитаних викладачів вищих навчальних закладів вважає необхідним підвищення рівня знань професійної термінології у студентів. Це вимагає посилення уваги до вдосконалення процесу фахової підготовки, зокрема формування фахово-термінологічної компетентності майбутніх учителів фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/16312
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ірина Хоменко С.74-76.pdf74.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.